დ๑๑ المَوقِعْ الـرَسْـمـيٍ ڵرًابَطة عًشاّقٍ حَماٍقىً დ๑๑
اهلا وسهلا بكم فى موقع نجم الشباب محمد حماقى ونرجوا منكم التسجيل فى الموقع
ونتمنى لكم قضاء وقتا ممتعا فى موقع محمد حماقى و
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا.
إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
موقع حماقى ملكا لكل محبية وليس لشخص او فرد هذا الموقع ملكا لعشاق النجم العالمى محمد حماقى
اهلا وسهلا بكم فى موقع نجم الشباب محمد حماقى ونرجوا منكم التسجيل فى الموقع
ونتمنى لكم قضاء وقتا ممتعا فى موقع محمد حماقى و
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا.
إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
موقع حماقى ملكا لكل محبية وليس لشخص او فرد هذا الموقع ملكا لعشاق النجم العالمى محمد حماقى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

انــــــــــــــــــــــــــــــــت تغنــــــــــــــــــــــــــــــــى واحنــــــــــــــــــــــــا معاكــــــــــــــــــــــــ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
ساعة الموقع
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» حماقى غدا على قناة الحياة الساعة 11:30
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 17 مارس - 21:22 من طرف قَلبـ حماقےــيے

» ان لم تتقدم ستظل دائما في مكانك
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 3 مارس - 14:28 من طرف Bosy

» معركه ما بين الحزن والفرح
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 3 مارس - 14:16 من طرف Bosy

» الكلام الذي لا نكتبة حروفا ...................
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 3 مارس - 14:07 من طرف Bosy

» كلمات أغنية جيلك فى الكلام
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالسبت 25 يناير - 11:49 من طرف Dr.Ahmed.Tito

» محمد حماقى فى حفل غنائى باستاد الهوكى يوم 9 نوفمبر
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالسبت 25 يناير - 11:48 من طرف Dr.Ahmed.Tito

» اهداااااااااااااااااااااااااااااااااء خااااااااااااااااص جداااااااااا
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 17 يونيو - 19:26 من طرف ملك الرومانسية

»  أرفض كل شي بدونك
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 17 يونيو - 19:22 من طرف ملك الرومانسية

» مــاسـنـجـر ●۩۝۩●.. الحماوقية ..●۩۝۩● ღ اتـكـلـم مـن قـلبـك ؛؛؛؛؛؛؛؛
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 17 يونيو - 19:18 من طرف ملك الرومانسية

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
مجنونة حماااقي
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  661111للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  Ouuo_210للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  4251111 
Bosy
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  661111للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  Ouuo_210للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  4251111 
قَلبـ حماقےــيے
أحمدأبوزيد
rody
emy
noooo7a
رودى الصغيرة
امل
ابوعلى
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
صفحاتنا الرسمية
قريبا جدا
صلي على النبي
للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  S10
اعلانات مجانية
دردشة الموقع
الدردشة|منتديات محمد حماقى
Like/Tweet/+1

للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين

noooo7a
maggieahmed10
قَلبـ حماقےــيے
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قَلبـ حماقےــيے
™¤√ĂdMiŋ √¤™
™¤√ĂdMiŋ √¤™
قَلبـ حماقےــيے

العمل : صاحب الموقع

للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  Empty
مُساهمةموضوع: للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين    للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 13 ديسمبر - 17:05

لكل إخواتى

عندي سؤال محتاج لتفكير العقـل

مـــع

إستشــارة القلب في إتخـاذ هذا القـرار

لو اتقدملك عريسين :

1- واحد بيحبك لكن انتى مش بتحبيه؟

2- واحد بتحبيه لكن انتى عارفه انه مش بيحبك ولا بيفكر فيكى ولا بيقدرك؟

ياترى تختارى مين فيهم؟ و ليه؟

ويا ريت اشوف رايكم واتمنى الموضوع يعجبكم

https://7amaki.ahlamontada.com
maggieahmed10

حماقى نشيط حماقى نشيط
maggieahmed10

العمل : تربيه ريـــــــاضيه

مُساهمةموضوع: رد: للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين    للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 13 ديسمبر - 17:21

اختار اللي بيحبني
لان اللي بيحبني هيخاف عليه
وهيعملي كل اللي عايزاه
noooo7a

مشرفة القسم العام مشرفة القسم العام
noooo7a

العمل : طالبة دراسات عليا

مُساهمةموضوع: رد: للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين    للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 13 ديسمبر - 17:26

موضووووووووووووع راااااااااائع ياكيموووووووووووووو

طبعا هو يكووون اجمل لما يكووووون فى حب متبااااااادل لكن لو اتحطيت فى موقف زى اللى بنناقشه ده هقوووووووولك
ومن غيييييييييييييير تفكير هاختار اللى بيحبنى لانه هيحااااافظ عليا وهيقدرنى وهيعرف قيمتى بجد اما لو انا بحب حد ومش بيبادلنى نفس الشعوووور لازم اكون عارفة انى لو ارتبطت بيه عمره ما هيعرف يحافظ على حاجة مكنتش فااااارقة معاه من الاول وعمره ما هيفكر انه يتنازل مرة عشان المركب تمشى زى ما بيقوووولوا ولانى بحبه هتنازل واللى بيبدا حياته بتنازلات ياكيمووووووو هيتنازل عمره كله وممكن توصل درجة التنازل للتنازل عن الكرامة وساعتها دى هتبقى نهاية حبى لان اللى بيحب حد بيحافظ على كرامته مش العكس وتكون بدااااااية لحياة مليئة بالندم والحسرة
كماااااااااااااااان بصرف النظر عن رايى الشخصى فكثييييييييييييير من التجارب التى اراها فى الواااااااااااقع وكثيييييييييير من اراء من حووووووووولى ممن يعدون اكبر سنا وبالتالى اكثر حبرة يؤيدوووووون وجهة النظر هذه { اتجووووووز اللى يحبك وماتتجوزش اللى انت تحبه }

تسلم ايييييييييييييييييييييييييييييدك موضوع جميييييييييييييييييييييييل

رودى الصغيرة

مشرفة الضحك والفرفشةمشرفة الضحك والفرفشة
رودى الصغيرة

العمل : طالبة كلية تجارة

مُساهمةموضوع: رد: للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين    للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 13 ديسمبر - 18:30

طبعا اكيد وانا مع ننها فى الراى دة بس لو لازم ارد يبقى اللى بيحبنى على الاقل حيخاف عليا وينفذلى كل طلباتى
tote

مشرفة ميديا حماقىمشرفة ميديا حماقى
tote

العمل : طالبه

مُساهمةموضوع: رد: للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين    للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالإثنين 13 ديسمبر - 19:12

اكيد هختار الي بيحبني لانو هيحميني وهيخاف عليا
لكن لو انا بحبه وهو مش بيحبني مش هكون فرقه معاه
وانا مقبلش اني اعيش مع واحد مش بيحبني لان مهما كان
الحب في كرامه و الكرامه اهم وابدي من كل شئ
خلود

مشرفة عامة مشرفة عامة
خلود

العمل : طالبة

مُساهمةموضوع: رد: للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين    للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالثلاثاء 14 ديسمبر - 12:38

طبعا هاختار ايلى بيحبنى لانة زى ماكلة قال هيخاف علية وهايقدرنى وهايحافظ علية وعمرة ماهيفكر يجرحنى اية ايلى يخلينى اختار واحد مش بيحبنى ولا بيقدرنى حتى لو الشخص دة مافيش زية كفاية انة مافيش حب وطبعا أنا ولابفضل دة ولادة أنا بفضل ان الشخص ايلى يتقدمنى نكون أنا وهو بنحب بعض
امل

مشرفة القسم الاسلامى مشرفة القسم الاسلامى
امل

العمل : آعشَــــقُ نَبَــــرَةَ صَــــوتَهُ عِندمَا ينــــادِيِ بــ اِسْمــــي فقَــــطَ تِلكَ النبَــــرةَ تَجْعَــــلُنِيِ اشْــــعُرُ انْ لِــ إسْــــمِي جَــــمَالٌ لَمْ اشُــــعر بِهِ مِنْ قَبَــــل♥

مُساهمةموضوع: رد: للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين    للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالثلاثاء 14 ديسمبر - 19:58

اولا تسلم اييييييييييييييييييييييييييييييييدك يا كيموووووووووووووووووو على الموضووووووووووووووووع الجمييييييييييييييييييييييييييييييييل دا

ثانيا انا رائى ان الاتنين مينفعوش لانك عمرك مهتحبى الى بيحبك وهتظلميه معاك

وعلشان هوى بيحبك هيحس بجرحك ليه

وانا مش معاكم فى خدى الى يحبك ومتخديش الى بتحبيه

انتى هتخدى الى بيحبك طب انتى فين وحبك فين وحياتك ورومانسيتك

والتانى عمره مهيحس بيكى ولا بحبك ليه

يا جمااااااعه الحب تباااااااااادل مشااااااااااااعر اما من طرف وااااااااااااااحد فدا قمه فى العذااااااااااااااااااااااااااب

ومرسيي على السؤاااااااااااااااال الجااااااااااااااااااااااااااااااااامد دى يا جمييييييييييييييييييييييييييل

ومنتظرين جدييييييييييييييييييدك

tote

مشرفة ميديا حماقىمشرفة ميديا حماقى
tote

العمل : طالبه

مُساهمةموضوع: رد: للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين    للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين  I_icon_minitimeالثلاثاء 14 ديسمبر - 21:39

انا عرفه ان عندك حق في كلامك
وانا بحترم رأيك جدا وفعلا انتي عندك حق
مرسي علي جوابك وفعلا كلنا بنتعلم من بعض
ومرسي ليك يا كيمو جدا علي السؤال دااااااااااااااا
بس فعلا اجابته صعبه ومش سهله وانا عن نفسي لما جوبت
جوبت من غير مفكر لاني محروقه اوي من جوايا شكرااااااااااااااااااا

للنقاش سؤال للبنات بس صعب حبتين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» للنقاش هل التقل صنعة للبنات ايه ياشباب هنسكت
» للنقاش مش عيب يا أختى تخرجى كدة
» للنقاش هتعمل ايه لو اتسألت السؤال ده؟؟
» للنقاش فى بيتنا مدمن إنترنت
» للنقاش مابين الياس والرجاء